If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Благодаря за инфото!
Ще надигна капака да огледам.
AR 155 1,7TS 8v, modified - http://www.clubalfaromeo.com/forum/s...ad.php?t=29433 Здравословно общество е това, в което почтено и с уважение към мнението на другите и към човечността, несъгласните могат да изразят своето несъгласие.
Пак да раздвижа малко темата.
Този път мъката ми е свързана с кората под двигателя.
Та тази пластмасова кора провисва все повече и повече след всяка поредна смяна на масло. Започне ли се свалянето на кората, поне няколко от скрепителните болтове се късат и на въпросното място вече кората остава да виси.
Как успявате да преборите този малък досаден проблем, ако въобще сте се сблъсквали с него?!
AR 155 1,7TS 8v, modified - http://www.clubalfaromeo.com/forum/s...ad.php?t=29433 Здравословно общество е това, в което почтено и с уважение към мнението на другите и към човечността, несъгласните могат да изразят своето несъгласие.
Пак да раздвижа малко темата.
Този път мъката ми е свързана с кората под двигателя.
Та тази пластмасова кора провисва все повече и повече след всяка поредна смяна на масло. Започне ли се свалянето на кората, поне няколко от скрепителните болтове се късат и на въпросното място вече кората остава да виси.
Как успявате да преборите този малък досаден проблем, ако въобще сте се сблъсквали с него?!
Мойта е здрава още,но ако е закача някъде или при подобен проблем като твоя смятам да си е мина като щета,никакъв проблем при моя застраховател.
При смяна на маслото защо не го дръпнеш през щеката за да не сваляш кората,чрез нужната техника която се среща във всеки един сервиз,аз мойто така мисля да го източа при предстоящата смяна на масло.
Даже съм на мнение че по този начин е по добре защото сондата пада във най долната точка на картера където винаги се събират утайки,след източване по този начин отваряме пробката и нито капка,като пуснеш маслото през пробката като се източи след това ако не е затвориш ще капе цял ден.
Alfa romeo GTVex
Alfa romeo 159 08"16V JTDmex Audi A6 Avant 09" 3.0 TDI S-line Quattro
Аudi A3 1.8 20V 02"
Пак да раздвижа малко темата.
Този път мъката ми е свързана с кората под двигателя.
Та тази пластмасова кора провисва все повече и повече след всяка поредна смяна на масло. Започне ли се свалянето на кората, поне няколко от скрепителните болтове се късат и на въпросното място вече кората остава да виси.
Как успявате да преборите този малък досаден проблем, ако въобще сте се сблъсквали с него?!
Махаш старите нит гайки и слагаш нови,като мажеш болтовете обилно с грес,иначе следващия път пак ще ги скъсаш,тва си е болка на всички 159-ки
Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
Piaggio Liberty 05" 50cc 2T
Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex
Моята кора все още е здрава, просто на местата където се завиват скрепителните винтове към шасито, отворите са затапени от остатъците на скъсаните болтове и там не могат да се завият нови.
Както и да е... Ще опитам да ги разпробия с дрелка и на тяхно място да сложа поцинковани винтове, които се надявам да клеясват по-малко.
Сега обаче, като е свалена кората, на очи ми се наби един друг "проблем".
М/у стойката на алтернатора и двигателя има луфт (вижте приложената снимка). Тези винтове не би ли трябвало да са стегнати докрай?
Attached Files
AR 155 1,7TS 8v, modified - http://www.clubalfaromeo.com/forum/s...ad.php?t=29433 Здравословно общество е това, в което почтено и с уважение към мнението на другите и към човечността, несъгласните могат да изразят своето несъгласие.
Моята кора все още е здрава, просто на местата където се завиват скрепителните винтове към шасито, отворите са затапени от остатъците на скъсаните болтове и там не могат да се завият нови.
Както и да е... Ще опитам да ги разпробия с дрелка и на тяхно място да сложа поцинковани винтове, които се надявам да клеясват по-малко.
Сега обаче, като е свалена кората, на очи ми се наби един друг "проблем".
М/у стойката на алтернатора и двигателя има луфт (вижте приложената снимка). Тези винтове не би ли трябвало да са стегнати докрай?
Опитай само да ги притегнеш но имай предвид че там има дистанционни втулки
Опитай само да ги притегнеш но имай предвид че там има дистанционни втулки
Пак ще го огледам. Дори може да развия единия болт и да видя дали наистина вътре има дистанционна втулка.
Притеснява ме факта, че точно на посочените места метала е лъскав - не е запрашен и разкалян, което значи че до скоро там е имало нещо... и вече го няма.
AR 155 1,7TS 8v, modified - http://www.clubalfaromeo.com/forum/s...ad.php?t=29433 Здравословно общество е това, в което почтено и с уважение към мнението на другите и към човечността, несъгласните могат да изразят своето несъгласие.
Смяна на горен ляв носач TRW- 190лв с отстъпката. Проблема излезе наяве след като при спиране от висока скорост волана почна да вибрира. Отначало мислехме, че е крив спирачен диск, но май ще е от носача. Вибрациите почти ги няма вече. Лошото е, че тук не могат да ми замерят дисковете за кривини. Останалото по ходовата част е добре засега.
Айде пак. Вчера пъхам ключа и светва надписа "check engine oil", независимо, че преди това нивото на маслото беше по средата. Вярно, бях спрял с муцуната надолу. Вадя щеката на маслото- масло има, запалих, хоризонтирах колата, изгасих, чаках 5 мин, и пак същата работа. Гледах отдолу дали не е изтекло. Почнах да наливам масло, пробвах пак, надписа не изчезна. Викам си, паля я пък ще видим. И така със светеща индикация я закарах на паркинга. Изгасих, запалих и надписа го няма. Четох после в английския сайт за подобен проблем и дилърите препоръчват нивото на маслото да е на мах.
Айде пак. Вчера пъхам ключа и светва надписа "check engine oil", независимо, че преди това нивото на маслото беше по средата. Вярно, бях спрял с муцуната надолу. Вадя щеката на маслото- масло има, запалих, хоризонтирах колата, изгасих, чаках 5 мин, и пак същата работа. Гледах отдолу дали не е изтекло. Почнах да наливам масло, пробвах пак, надписа не изчезна. Викам си, паля я пък ще видим. И така със светеща индикация я закарах на паркинга. Изгасих, запалих и надписа го няма. Четох после в английския сайт за подобен проблем и дилърите препоръчват нивото на маслото да е на мах.
Споко майка,аз имах подобен случай на нос Калиакра,бях спрял колата на наклон 45 градуса настрани,паля колата,и почва да свири спри няма масло,тръгвам и след 50м.колата изгасна,гася чакам 2-3 мин.давам контакт маслото на макс,паля и тръгвам
П.С.Аз съм чел че имат защита,като датчика каже че няма масло,даже може и да не запалиш
Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
Piaggio Liberty 05" 50cc 2T
Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex
Моята кора все още е здрава, просто на местата където се завиват скрепителните винтове към шасито, отворите са затапени от остатъците на скъсаните болтове и там не могат да се завият нови.
Както и да е... Ще опитам да ги разпробия с дрелка и на тяхно място да сложа поцинковани винтове, които се надявам да клеясват по-малко.
Сега обаче, като е свалена кората, на очи ми се наби един друг "проблем".
М/у стойката на алтернатора и двигателя има луфт (вижте приложената снимка). Тези винтове не би ли трябвало да са стегнати докрай?
Днес и аз свалях кората за да сменя филтрите и маслото и за въздушния знаех че е долу във бронята,но и масления е заврян до рейката и без сваляне на кората шанса е нулев.
До сега масло е сменяно доката колата е гаранционна ,за първи път отварям аз и какво да видя,скрепителните болтове които са на самия мост са завити така със гайковерт че са превъртяли и се въртят заедно със самите нит гайки със две думи няма развиване,говоря за всички които се развиват посредством еврейска звезда,другите са ОК.
Кората успях да е извадя ,но утре ще видим как ще я закрепвам,не искам да остане непритегната някъде.
Другия проблем е че за 3 смени на маслото пробката ми е заоблена и само аз си знам как успях да е развия ,след това затегна ,сега ще поръчам нова оригинална и следващия път ще си я сменя.
Колега ако може да споделиш как се справи със кората..?
Alfa romeo GTVex
Alfa romeo 159 08"16V JTDmex Audi A6 Avant 09" 3.0 TDI S-line Quattro
Аudi A3 1.8 20V 02"
А някой да е сменял долен (десен) носач някога, че ми е интересно каква е цифрата, която сте инвестирали - на мен ми предстои такава "операция" наесен?
Comment